יום שישי, 9 באפריל 2010

למה זה עובד?! - עינב באה לבקר

כל פעם שאני ובת דודה שלי נפגשות אני במרמה עושה לה בוק.
היא שונאת את זה
זה מביך אותה
זה מרגיש לה לא טבעי
והיא בעיקר מקטרת שאני אפסיק.
אבל.. תמיד יוצאות לה תמונות מקסימות, תמיד היא לבושה מגניב
וכמו שפעם אמרתי לה.
היא תמיד מביאה לי השראה.

אז בת דודה כישרונית שלי, מקווה שנמשיך להפרות יצירתית אחת את השנייה לעוד הרבה שנים!
מאמינה בך  ומודה לך על כל אותם הצילומים שאי פעם צילמתי אותך..

קבלו את הצילומים האחרונים שעשיתי לה ממש שעה לפני שהתיישבנו לטחון מצות בשולחן הסדר..

 הייחודיות של עינב בלבוש שלה, וזה ככה כבר שנים, זה האומץ שלה. היא עושה שילובים שבחיים לא אעז לעשות, ועל כך מגיע לה את כל הכבוד!

הוספתי את פלטת הצבעים המיוחדים שהיא ערבבה, ככה שתראו איזה יופי הצבעים הולכים יחד.



מחר אני נוסעת לפיקניק ביערות הכרמל.. מקווה שיהיו תמונות מגניבות..

סוף שבוע מלא השראה

ענבל 

תגובה 1:

איילת אמר/ה...

איזה יופי...אהבתי את התצוגה של הפלטת צבעים
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...