יום חמישי, 4 בפברואר 2010

? ? השראה יומית? ?

ימים לא קלים עוברים עליי.
זה לא הקור, זה לא הגשם (שעושה תחושות מבאסות ורצון עז לחיבוק)
זו לא העבודה הלא מאתגרת.
אלו גם לא הלימודים.
זו ההשראה, לרגע קטן, או תקופה לא ברורה של כמה שבועות כבר, שאני לא מוצאת אותה.
אני לא מצליחה להתחבר לשום דבר.
אין שום דבר שמרגש אותי, גורם לי לרצות לשמור אותו, לצלם אותו. או לכתוב עליו בבלוג.
אני מסתובבת עם סימן שאלה גדול בראש. ומחפשת מה שיירגש אותי..

לכן כשמצאתי את שתיי היצירות המקסימות האלו בDeviantaART מאוד שמחתי!!
 

 


אבל למרות היצירות המקסימות שאני מוצאת באינטרנט...
משהו אחד בלבד. יחיד ומיוחד מעודד אותי ומחזק אותי, וכמובן מביא לי השראה.. 
בתקופה האחרונה...
הספר :"השראה יומית" של רובין שארמה.
זהו אוסף אימרות שמסודרות כמו לוח עד, שלוקטו משלל הספרים שלו.
ובאמת, מחזקות, מעודדות ומביאות השראה יומית!

ממליצה בחום!


סוף שבוע חמים ומלא יצירתיות

ענבל

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...