יום שבת, 26 בדצמבר 2009

I Heart NY : צמידים, קונדומים ועיתון ג'אז אחד


מכירים את ההרגשה שאתם רואים משהו וממש רוצים לקנות אותו..
ואז כשאתם לא קונים אותו אתם לא מפסיקים לחשוב עליו???

זה מה שקרה לי עם הצמיד המגניב של http://www.designhypeinc.com//        שמעוצב מדהים עם חריטה של קווי הסאבווי של ניו יורק.



וידוי: יש לי חולשה לכל דבר שקשור לניו יורק, יש כאלה שאפילו יקראו לזה אובססיה. אני לא יכולה להסביר את זה. אני באמת אוהבת את העיר הזאת, את ההרגשה שאני מרגישה כל פעם שאני מגיע למנהטן!!

לכן כשראיתי את הקונדום הזה, הוא ללא ספק מצא חן בעיניי..



כמובן שישר חשבתי על עטיפות הקונדום שאני עיצבתי לאחרונה, לפרוייקט גמר שלי בעיצוב.
הפרוייקט שלי דיבר על סטיגמות שקיימות על נשים, ולכן לקראת פתיחת התערוכת סיום, הכנתי כ 400 giveaways  של קונדומים עליהם מודבקת מדביקה שכתוב עליה : "גם את יכולה לשים אחד בארנק". ולתת חיזוק לכל הנשים שחושבות שרק גברים צריכים להיות אחראיים לאותו דבר קטן אך חשוב. ולשבור את הסטיגמה שרק לגברים יש קונדום בארנק.
בנות - זו גם האחריות שלכן!!





רגע, סטיתי קצת מהנושא.. אז נחזור לניו יורק..
ב 2006 הייתה הפעם הראשונה שהגעתי לניו יורק. אני ומזוודה אחת..(שבסוף הפכו לשלוש מזוודות ;) נחתתי בעיר הגדולה, לבד. אמורה לפגוש חברות, ולהשכיר דירה באמצע מנהטן ו.. לחיות בסרט!! :)
כמובן שזה באמת היה ככה. אחרי חודש וחצי של צילומים לא פוסקים ברחבי העיר, קניות מטורפות געגועים לא פוסקים לאחותי ולהורים שלי והרבה סושי והמבורגרים..הייתה לי טיסה חזרה, והתחלתי את לימודי העיצוב.
ב- 2008 כבר הגעתי לעשות תיקון, והגעתי עם המשפחה האהובה שלי,
ועשינו חיים משוגעים במשך שבוע אחד קצר מדיי..
אני ואחותי ביקרנו בכל שוק פשפשים וחנויות יד שנייה שקיימות בכל צ'לסי והוילג'.
לקחתי את ההורים לראות כל מקום תיירותי שקיים וחייבים לראות.. טוב לפחות מה שהספקנו.. היינו רק שבוע. אני עדיין חייבת לאמא שלי טיול רגלי על גשר ברוקלין..

אז נדרתי נדר, שכל שנתיים אני בניו יורק.. והנה דצמבר נגמר.. ועוד שבוע כבר 2010.. ויש לי פחות משנה לחסוך כסף ולטוס לבקר בעיר שאני כל כך אוהבת..

לסיום..
עיצוב דאבל ספרד,תוכן עיניינים ושער למגזין ג'אז שעיצבתי אי שם בשנה ב' ללימודים תרגיל בטיפוגרפיה בו עשיתי מחווה לקווי הסאבווי המפורסמים..


שער ותוכן עיניינים


אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...