יום שבת, 19 בדצמבר 2009

ברכות מבורכות

אם יש משהו שאני מאוד נהנת לעשות והוא בא לי בקלות.. זה ברכות..
מאז שאני זוכרת את עצמי הייתי גוזרת ומדביקה לאמא שלי כל מיני איחולים לבביים, ואמירות אהבה ללא סיבה מיוחדת..
ורק בזמן האחרון החלטתי שכל ברכה ומתנה מיוחדת שאני עושה אני צריכה לצלם..
ואולי אני לא אתבאס שלא צילמתי כל השנים את הברכות והמתנות המושקעות שעשיתי לחברותיי ומשפחתי..
אז הנה אוסף קטן ומצומצם מהברכות האחרונות שעשיתי..



נסיונות קטנים עם שבלונות ודיו הובילו לפינקס קטן מבד ליומולדת של חברה, משהו ורוד וקטן שיהיה איתה בתיק..

ברכת ה "22" הייתה מלווה בקונספט של שחרור, והתנתקות מדפוסים ישנים..
בברכה איחלתי לאותה חברה שתשתחרר קצת מהתדמית המוזהבת והמוקפדת שלה, ותעשה קצת חיים!!! :)
לכן השתמשתי מבחינת החומרים ברשת זהב, והוצאתי את ה 22 קצת החוצה מהרשת..
שייתן אפקט של בריחה ושחרור..


לא מעט מהברכות לחתונות שאני מכינה להורים שלי מורכבות מסרטי סטן, התחושה שבד הסטן מעביר היא מתאימה בדיוק לאווירת החתונות..



ועכשיו לברכת/מתנה שאני אוהבת במיוחד..
הברכה כללה עיצוב אריזה לסט שלם של צילומים שצולמו בהפקה קטנה בביתי, ולוו במשפטים חמודים ומתנות שנקנו לפני הצילומים כמובן. וביחד יצאה תוצאה מקסימה של ברכה בתוך קופסת גפרורים למישהי שנוסעת לטיול ארוך..
משהו קטן שיילך איתה לאורך כל הטיול..

להלן התוצאה..






המשך שבת שלום

ענבל

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...