יום חמישי, 17 בדצמבר 2009

מחפשת השראה מתחילה

זהו, החלטתי, אני משקיעה יותר זמן בכתיבת בלוג מסודר..
כבר תקופה ארוכה שאני מתחזקת כל מיני אתרים / דפים / בלוגים כאלה ואחרים.

אבל בלוג בלוג.. זה עדיין אין לי..

אבל כל זה הולך להשתנות. כי החל מהיום.. אני מתחזקת את הבלוג הזה..

החלטתי שפייסבוק כבר יש לי.. וכל החברים שלי יודעים בדיוק מה אני עושה.. או לפחות מה מצב הרוח שלי..

טוויטר עשיתי ממש לאחרונה.. כי .. מה , לא יהיה לי טוויטר?!

חוץ מזה שהציפור הזו ממש חמודה.. אני כל כך אוהבת את העיצוב של האתר.. מודרני, חמוד, קליל.. נעים ביותר!
כמובן שהמקום הכי מתוחזק שלי הוא הדף שלי בdeviantart..
ולכן.. כבלוג ראשון, וכהכרות קטנה של מה שאני עושה.. בלי להתאמץ ולעשות עליי גוגל..
http://inbalgibor.deviantart.com/
להלן הדף שלי.. כנסו, דפדפו, תחוו דעה.. זו האומנות שלי, העיצוב שלי, הצילום שלי.. כמעט כל חיי..
(כי את הדברים שאני כותבת אני משאריה למגירה..)
אז.. בהצלחה לי.. :)
בלוג חדש בפתח..מחפשת השראה.. בכל מקום !
אני בדר"כ מוצאת אותה באינטרנט.. ומסתמן שלעיתים בכלל לא נדירות, בכל פינת רחוב...
אעדכן בקרוב
ענבל

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...